lauantai 31. lokakuuta 2009

Aphrodisiac

Crappy Halloween.

Haa nyt kerron siitä viime vkolopun asiasta, josta otin myös huumaa.

Vanhempien kotoota löytyikin aarteita. Olin siellä käymässä ja hakemassa vain valotusmittaria, kunnes tosiaan löytyi semmoinen aarre, että oksat pois. Äiti rupesi puhumaan vaarin vanhasta kamerasta, että missäköhän se on. Olen siis jo saanut vanhemmiltani kaksi vanhaa järkkäriä. Toinen ukkini Nikon ja toinen isäni Pentax. Mutta tämä vaarin kamera oli sellainen, josta mä en tiennyt mitään. Patistin niitä sitten etsimään. Löytyihän se onneksi.

Flexaret IIIa

Tämän näköinen aarre siis. Ihan törkeen makee ja siisti ja kaikkee! Tää on siis semmoinen päältä katsottava. Onnistuin siinä sitten sitä kokeillessani jo hajottamaan kaksi lankalaukaisinta, mutta onneks siinä on tietty ihan vipulaukaisinkin. Kaikki vivut ja vitkuttimet on vähän jäykkiä ja tarkennuksen vipu on todella jumissa, mutta näillä näkymin kamera toimii. Filminkin sain siihen, kiitos kameraviisaan ystäväni. Veikkaisin, että tällä saa todella makeita kuvia. Muutaman olen jo uskaltanut nappaa, mutta pitäis päästä oikein kunnolla kuvailee. Otin himasta myös kasan muita kameravehkeitä, vanhoja salamoita sun muita. Niin ja sain mä toisenkin kameran. Mun isän ensimmäisen kameran, jonka se on saanu 10-vuotiaana. Sekin oli aika siisti. Ihan semmonen kevyt pieni laatikko, jossa on ehkä kolme eri vipua. Bilora Bella 66 -mallinen. Siihenkin vois mikä ettei joskus filmin laittaa ja kattoa mitä sillä sais aikaan.

Mutta nyt viettää vähän niinko Halloweenia.

Nyt soi: Enter Shikari - Sorry You're Not a Winner

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti