sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Tragedy Bound

Fujaa. Miks sunnuntait on aina tämmösiä ihmeväsyoutovänkäolo-päiviä? Noh se voi toki johtua siitä, että olin eilen ulkona ja aika myöhään. Mut mitään en myönnä ja kaiken kiellän.

Oli siis ne syntymäpäiväkekkerit. Oikein kivaa oli! Kiitos W.

Ja kuten jo lupailin sitä päivänasu-kuvaa niin kyllä, sain sen toteutettua. Jei. Mitä itse asuun tulee, niin olin varsin tyytyväinen kokonaisuuteen. No joo ei muuta ko kuvaa kehiin, niin kerron sit lissää.

Hame H&M
Paita Manorista ostettu (Sveitsistä pari vuotta sitten)
Vyö Tally Weijl (Sveitsistä)
Rannekorut GT
Kaulakoru Swatch (rippilahja Sveitsistä)

Tämmöistä siis sain aikaan. Ja vaikka olin mukamas koko viikon suunnitellut asua, niin kiirehän siinä silti tuli. Jaksoin siis ihme ja kyllä herätä aamulla vesijumppaan. Sen jälkeen olinki niin väsynyt, että pötkötin pari tuntia sohvalla ja taisin vähän torkaahtaakin siinä. Sitten vasta aloin oikeasti kokeilla itse asua. Hetken siinä etsin sopivaa paitaa, kunnes keksin tämän ikivanhan (josta tykkään tosi paljon vieläkin). Mutta se sopikin sitten tähän sihteerilookkiin äärettömän hyvin. Ja vielä kaiken päälle tuo vyötärövyöhässäkkä, niin avot. Jalkaan päätyi tietysti mustat connarit.

Pippaloissa oli äärettömän hauskaa. Annettiin lahjaksi hieno mieskalenteri, johon läväytettiin kaikkien naamat "miesmallien" tilalle. Jatkettiin iltaa Dynamossa. Onnekkaasti löysin sieltä lattialta kakskymppiä! hehaa. Oli kova paikka pohtia, että pistänkö taskuun ja ostan sillä jotain kivaa itselleni vai käytänkö kollektiivisesti ja tarjoan kaikille juomat. Päätin tarjota juomat. 18 euroa meni kuuteen shottiin. Eli jäi mulle sentään kaks euroa. Ainiin, ja tietty sitten meidän pöytäään istui joku ihan ihme hiippari, joka ahdisteli mua. Törrrrrkeee. Onneks mulla on ihania ystäviä, jotka oli ihan valmiina "puolustamaan mun kunniallisuutta". Thanks guys!

Herranen! pääsi myös mukaan.

Nyt soi: The Bravery - Angelina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti