keskiviikko 9. syyskuuta 2009

My new Rockin' do

Jopas menikin vähän aikaa, että sain aikaiseksi tehdä postauksen. Olen nyt tuskaillut enemmän tai vähemmän niitten Sveitsi-kuvien kans ja jotenkin ajattelin, että seuraava jutska tänne olis ollut siitä matkasta. Mutta niin ei nyt olekaan. Kuvia kun on tosiaan se 900, niin jotenkin ei huvita ainakaan niitä kaikkia tänne lykätä ja toistaiseksi parhaiden valkkaaminen on ollut ylivoimaisen vaikeaa.

Joten aion nyt vaan mainostaa mun ihan sairaan hienoa uutta tukkaa! jee. Vihdoin pääsin kampaajalle sen leikkauttaa ja tarkoitushan on ollut jo pidemmän aikaa leikkaa se lyhyeks. Mä oon aina jotenkin kokenut itseni lyhythiuksiseksi, joten olikin jo aika palata siihen. Vihaan pitkiä hiuksia. Itselläni siis. Ei sovi mulle yhtään. Mutta nyt on kuulkaas niiiiiin hienot hiukset että! Nää sopii mulle ko tehty, vaiks ite sanonki. Pistän nyt oikein kolme kuvaa, että saa sitten ihailla.

Tässä on nyt eka vähän tämmönen tärähtänytmukapoikkitaiteellinenyrityskuva.

Tästä näkeekin jo vähän paremmin. Must toi on vaan niin siisti. Sopii mun kallonmuotoon hih.
Ja tästä kuvasta näkee kivasti ton mun korun. Se on yllättäen Sveitsistä. Ihan paras löytö ikinä! Clockhousesta löysin sen. Tai siis ostin. Ainoa kappale ja maksoi ehkä jotain viis euroo jos sitäkään.

Vielä yksi kuva. Ihan vain huvin vuoksi.

Nyt olen muuten kuunnellut Spotifysta Descendentsiä. Vanhaa kunnon kasaripunkia. Oli mulle ihan uusi tuttavuus. Mistä lie sitäkin keksin kuunnella.. Joka tapauksessa ei ollut ollenkaan huono tuttavuus. Ainiin ja se Panic at the Discon levy, jonka silloin joskus ostin. Nyt vasta olen ehtinyt kuunnella sitä vähän enemmän ajatuksella, eikä se niin huono ollutkaan. Aika sellasta mukavaa musiikkia. Kuulostaa ehkä tylsältä, mutta toimii jos vaikka vain istuskelee tietokoneella tai lukee tai jotain. Varsin kesäistä. Ensi viikolla aion muuten tehdä jotain äärimmäisen kivaa. Heha mutta en kerro vielä mitä. Tai siis pian saan jotain kivaa ja uutta eikä se ole vaatteita tai kenkiä. Mutta siitä sitten joskus.

Nyt soi: Enter Shikari - OK, Time for Plan B
(hmm osuvaa..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti