maanantai 21. syyskuuta 2009

Today won't go down in history

Tylsääkin tylsempi maanantai. Vaikka oli vapaapäivä koulusta. Noh olin ahkera ja tein vähän koulujutui pois alta. Tai no yhen tehtävän. Sitten pesin pyykkiä, mm. lenkkitossuni. Kyllä omistan lenkkitossut. Tosin luultavasti en ole niillä koskaan juossut vaan käytin niitä aikoinaan työkenkinä. Mutta pesin ne nyt ihan sen takia, jos vaikka JOSKUS sitä lähtisikin lenkille. Vaikka olen aina vihannut juoksemista.

Vilkaisin nyt myös vähän yhden toisen koulun tarjoamaa koulutustarjontaa. Jos vaikka keväällä saisi aikaseksi hakea. Kunhan vain saisin sitten ennakkotehtävät tehtyä, joihin niin usein helposti meikäläisen hakeminen kaatuu. Mutta sitä sitten lähempänä kevättä. Tällä hetkellä kaikkea muutakin tekemistä.

Mutta tärkeämpiin asioihin. Nimittäin mun upouusiin tuliteriin Converseihin straight from The Big Apple! Ah ja oh ko sain vihdoin ne mun niin kauan aikaa himoitsemat all blackit. Thanks sis!
Ne on vaan niiiiiiiin hienot! Tottakai niitä nyt pitää hehkuttaa. Ja vielä ko täällä kotosuomessa ne on 75 euron arvoiset, joihin mulla ei ikinä olis varaa. Tai en viittis maksaa niin paljoa kumitossuista. Tällä hetkellä ne on ehdottomasti mun big love.

Kattokaa nyt kuin makeet!


Ainiin ja mainitsin joskus mitä kivaa tuun tekee tai siis mitä kivaa saan, joka ei ole vaatetta tai kenkiä. NIIN tilasin nyt vihdoin ja viimein itselleni Macbookin! Jee. Sitä siis odotellessa, ja kunhan se tulee niin SE on sitten se mun BIG LOVE.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti