maanantai 30. marraskuuta 2009

Be nice to people with lice

Bjaah. Ei mitään uutta. Tekee mieli vaan jotain kirjoitella. Tietysti voisi koulutehtäviä, esseitä sun muita kirjoitella. Mutta ei se ole yhtään niin kivaa, kuin tämmöinen ajatuksenvirtakirjoittaminen. Ja mun päiväkirja, joka on ollut mulla 15-vuotiaasta saakka loppui. Siis kirjoitin sen vihdoin täyteen. Pitää saada vaikka joululahjaksi uusi.

No jooh aloittelin mä tässä vähän kouluun liittyvääkin kirjoittamista. Nyt lähti käsistä tää henkinen kirjoittaminen, meinaan kirjottelen monologia Turku-tarinaan. Jotain niiiiiiiiin taidepaskaa tulossa että. Niin ja koko pskanhan pitäisi olla valmis keskiviikkon tai torstain. Et sillee kivasti, kun eilen vasta aloitin leikkaamisen. Jei hyvin oon hoitanut asiani. Ja rahat on loppu.

Silti onnistuin viime viikolla ostamaan itelleni paidan. Susipaidan nimittäin. Ei ole super ugly susipaita vaan superhieno! Ei ole kuvaa sorge. Mutta se on pitkä, musta t-paita, jossa on kyljessä jätti-iso susiprintti. Sain siitä paljon kehuja M:n läksiäisissä. Eli kannattava ostos siis. Tosin se tarkoittaa nyt sitä, että mulla ei olekaan ennen tukien kilahtamista tililleni varaa pistää tilausta Asokselle. Sori SONJA. Mut tehään se sit ko on rahaa? Eiks je?

Eläinaiheet jatkuu, kun ei ole uusia kuvia mistään.


Kuvan lehmä ei myöskään liity mitenkään tapahtumiin.

1 kommentti: